I BC Hospitality Group arbejder vi ud fra begrebet Responsible Hospitality. Det betyder, at vi - udover at levere den bedste service til vores gæster og kunder - også tager ansvar for forretningens påvirkning på miljø og samfund, og bestræber os på at have en postiv indvirkning på vores omgivelser. 

DRIVKRAFTEN I VORES FORRETNING

Vi bestræber os på at være den førende hospitality virksomhed i Danmark, det gør vi ved at fokusere på det der er vigtigst - hosting moments that matter. Dette er drivkraften i vores forretning og afspejles i alt hvad vi gør, herunder at udnytte vores potentiale til at påvirke vores omgivelser positivt.

Vi har derfor defineret bæredygtige fokusområder og iværksat konkrete initiativer indenfor hvert område.

RAPPORTER

Læs alt om vores fokusområder, bæredygtige tilgang, aktiviteter og initiativer:

Responsible Hospitality Report 2018
Responsible Hospitality Report 2017
Responsible Hospitality Report 2016

 

INITIATIVER & EVENTS

Orang Utan Coffee

BÆREDYGTIGT DYRKET HØJKVALITETSKAFFE

Et vigtigt element i vores arbejde med Responsible Hospitality er den konstante jagt efter nye bæredygtige kvalitetsprodukter til vores gæster. Kaffe er en meget central produkt i alle vores virksomheder og vigtig for de fleste gæster og kunder. I vores søgen efter en ny og bedre kaffe, blev vi introduceret til det spændende Orang Utan Coffee Project.

Orang Utan Coffee er højkvalitetskaffe dyrket bæredygtigt i et beskyttet naturområde på Sumatra i Indonesien. Projektet støtter både de bæredygtige kaffedyrkere, bevaringen af regnskoven og arbejdet med at beskytte de truede orangutangers eksistens. Resultatet er en lækker kaffe, der er god for både smagsløg, natur og den lokale økonomi.

Læs hele historien her