
I BC Hospitality Group arbejder vi ud fra begrebet Responsible Hospitality. Det betyder, at vi - udover at levere den bedste service til vores gæster og kunder - også tager ansvar for forretningens påvirkning på miljø og samfund, og bestræber os på at have en postiv indvirkning på vores omgivelser.
Vi bestræber os på at være den førende hospitality virksomhed i Danmark, det gør vi ved at fokusere på det der er vigtigst - hosting moments that matter. Dette er drivkraften i vores forretning og afspejles i alt hvad vi gør, herunder at udnytte vores potentiale til at påvirke vores omgivelser positivt.
Vi har derfor defineret bæredygtige fokusområder og iværksat konkrete initiativer indenfor hvert område.
RAPPORTER
Læs alt om vores fokusområder, bæredygtige tilgang, aktiviteter og initiativer:
Responsible Hospitality Report 2019
Responsible Hospitality Report 2018
Responsible Hospitality Report 2017
Responsible Hospitality Report 2016
INITIATIVER & EVENTS

En bæredygtig leverandørkæde
BÆREDYGTIGHED OG HØJ KVALITET FRA VORES LEVERANDØRER
Vi arbejder løbende på at øge gennemsigtighed, reducere miljøeffekter, samt på at udnytte hver mulighed til at påvirke vores omgivelser positivt. Det gør vi blandt andet gennem vores nøje udvalgte leverandører. Vi indgår derfor i tæt samarbejde med vores leverandører, så vi kan skabe produkter, der lever op til vores forventninger og kvalitetsstandarder.
Vi tror på dialog med vores leverandørpartnere, men forventer også, at de efterlever vores Supplier Code of Conduct. Et adfærdskodeks baseret på internationale standarder, der omhandler menneske- og arbejdstagerrettigheder, miljøpraksis, antikorruption og andre industristandarder. Det gør vi, fordi at vi som en stor virksomhed, kan bruge vores indflydelse til at skabe ringe i vandet hvad angår bæredygtighed, hvilket kan være med til at påvirke hele værdikæden positivt.